Під гарантійними зобов'язаннями розуміється термін, протягом якого виробник зобов'язується виправити виявлені покупцем дефекти товару або зробити його повну заміну.

На всю продукцію в інтернет-магазині «Askona Home» надається гарантія від виробника. Кожне підприємство встановлює свої терміни обслуговування на товари. Перевірка повної комплектності, а також цілісності здійснюється Покупцем в момент отримання продукції в присутності представника кур'єрської служби. Надалі зауваження до стану зовнішнього вигляду товару не приймаються.

З метою поліпшення експлуатаційних і технологічних параметрів виробник залишає за собою право без попередження покупця, вносити зміни в конструкцію виробів. При цьому, якість і зовнішній вигляд залишається незмінною. Товар, за своїм зовнішнім виглядом, може незначно відрізнятися від представлених на фото.

Протягом деякого часу після розпакування матрац може мати специфічний запах, що виходить від матеріалів. Кокосова койра, а також латекс і вовна можуть виділяти особливий запах. Зазначені причини не є підставою для виконання зобов'язань з гарантійного обслуговування.

Додаткові рекомендації:

  • Після того, як з матраца буде знята упаковка, його необхідно провітрювати протягом доби;
  • Матрац, у разі його невикористання протягом тривалого часу, слід зберігати в горизонтальному положенні;
  • Рекомендується укладати виріб на ламелі або жорстку основу, в якій є отвори для вентиляції;
  • З метою збільшення терміну служби рекомендуємо використовувати захисний чохол і підматрацник;
  • Перевертайте матрац кілька разів на рік.

Забороняється: 

  • Укладати матрац на основу меншого розміру:
  • Використовувати виріб не за його прямим призначенням;
  • Згинати матрац;
  • Стрибати на поверхні;
  • Використовувати хімічну чистку, прати і прасувати.

Умови повернення товару належної якості

Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів" покупці мають право обміняти куплений у нас товар протягом 14 днів з дня покупки. Для того, щоб зробити обмін або повернення потрібно надавати наступні документи:

  • Товарний чек / Накладну;
  • Безпосередньо сам товар в запечатаній заводській упаковці з етикеткою; 
  • Паспорт і гарантійний талон.

Умови повернення виробу неналежної якості

У разі виявлення дефектів, виявлених під час експлуатації, покупець повинен звернутися до компанії-виробника для їх усунення, надавши:

  • Заява-претензію;
  • Фото з дефектом;
  • Товарний чек / Накладну;
  • Товар;
  • Заводську упаковку;
  • Етикетку / Паспорт на виріб.

Гарантія не поширюється в наступних випадках:

  • При наявності пошкоджень, викликаних недотриманням Покупцем умов транспортування, зберігання та експлуатації;
  • У разі механічних пошкоджень: забруднень та інших дефектів на тканині;
  • На товари, пошкодження яких виникли в результаті непередбачених обставин, такі як: стихія, побутові фактори, пожежа та ін;
  • У разі ремонту своїми силами або іншими особами.

Гарантійне обслуговування не здійснюється, якщо:

  • Присутні механічні пошкодження, що виникли не з вини виробника;
  • Товар використовувався з порушенням правил експлуатації або не за їх прямим призначенням;
  • Збірка, установка та ін. здійснювалася неуповноваженими особами;
  • Ремонт виробу робився уповноваженими особами з порушенням вимог виробника, а також техніки безпеки;
  • Є дефекти, пов'язані з попаданням рідини, чужорідних предметів та ін.